modellchock

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Elin Jansson - 13 november 2011 22:48

I täller för att hitt apå något med malli så  blev det med Ella!<3

Vi gjorde inte så mycket dampade lite som vanligt och kollade på awkward haha diggar programmet stort asså..

Är inte så trött så slår nog på en till film.. Tror de blir a cinderella story 3 haha den diggar jag också stort.


Av morgon dagen kan man vänta sig massa plugg och elevråd!

Ojaaa läääängttttar... NOT!


nää men vi hörss!

byyyebyyeee


 



Av Elin Jansson - 13 november 2011 16:33

 


& she's the girl with her middle finger in the air cause for the first time she doesn't care!

Av Elin Jansson - 13 november 2011 12:39

Jahapp kul att man int kommer spela nå innabandy matcher föränns i december.....

KUL!!!!!!!!!!

AAjjaaa kan inte säga annat än att de suuger.


Igår så va päronen borta på hollywood fest.

Så jag chillade gaaaaaale1 !!

nää nu ska jag fixa mig sen ska jag väll hitta på nått :) 

bbyyyeeebyyeee!!<3



 

Ovido - Quiz & Flashcards