modellchock

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Elin Jansson - 15 november 2011 16:40

haha fick MVG på NO provet :D:D:D!!!

DET TRODDE JAG ALDRIG SKULLE HÄNDA!

hahahaha shiiit dog när jag vände på pappret asså.. bra vare ju kan ju inte bli mer nöjd :)!


Har precis svullat i mig pizza och så nu ska jag plugga liite innan jag drar till Ella och vidare till ramnäääs för liite treeening.

Tränade första gången på typ 2-3 veckor (vet inte exakt..) stel som en sten va jag garanterat men bra gick de väll.



I morgon äre tråk onsdag.. bara massa skit ämnen... 80 min NO och ATOMLÄRA.... DÖR! det borde ite få finnas...

Men kul har jag ju eftersom jag sitter omringad av typ alla killar i våran klass.

Helt kapoff i huvet e dom men sjukt rooliga och kul har vi.

Dagen i morgon slutar halv fem(!!!!!). vilket innebär att vi har sånglektioner från halv fyra och frammåt...

ouch..


Ajja inte klaga! byyebyyeee!<3



 

Ovido - Quiz & Flashcards