modellchock

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Elin Jansson - 9 november 2011 18:05

sååådäääär ja nu är äntligen min engelska uppsatsklar :D!!(y)

Är fortfarande inte helt frisk :'(

Detta suger så mamma och ag tog en sväng ner på stan igår.

Sjääälvklart kom jag hem med bara fyra kassar med tröjor och byxor hihi :D(y)

Taaack mami för tröjan och byxorna.

Det blev aaaaasa bra :).

Åkte hem från stan igår kommer hem och bara dör! helt enkelt dör..

Orkade inte göra någonting.. plus att jag hoppade över träningen såklart..

Mamma har ringtläkaren om min rygg så ska dit typ 21 november eller nått sånt..

Ialla fall så fick jag inte träna för henne heller men det skiter jag faktiskt blanka fan i..

Har fan vart borta i snart 2 veckor från innebandyn... INTEOKEJ! absolut inte..

HAr fått ungefär hundra papper från skolan och har ungefär 8 läxor den här veckan plus matte prov på torsdsag :( usch..

No provet får vi reda på på tisdag eftersom han inte hade rättat dom-.- seeega no lärare..

Ajja.. igår så va fredrik borta så v hade en crazy/weird tant på no'n hon va svenska,litteraurhoistoria,filosofi,psykologi lärare alltså allt utom no lärare? haha bra vikarie.. hon hade matte uppgifter som vi skulle göra men jag sa nej.. orkade absolutinte ha 2 timmars matte!! Så hon ytyckte att vi skulle berätta spökhisorier istället.. och så blev det hon började snacka om nån från grekland som hette oidipus som gifte sig med sin mamma och dödade sin pappa...??!! aråå hängde ju bara nästan med asså...

herrejesus rolig lektion vare i alla fall och Wille fick nytt smeknamn till frille...

i morgon ska vi lyssna på metic grosi.. nånting, han har vart med om andra världskriget stacjkarn.. fett hemskt!

Nää nu ska jag nog ta och hitta p nått annat än läxor! nepp juste har ju fin fina tyska läxor tills i morgon.,... plus att jag ska läsa en sida i den extremt bra och sännande engelska boken..

vi hörzzzzzzzz!! byyyyeeebyyyeee!!!<3



 

Ovido - Quiz & Flashcards