modellchock

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Elin Jansson - 10 november 2011 20:58

tjaiooo slänger in ett inlägg om den ''ledsna'' dagen..

klockan 9 vare dags för föreläsning av mitec gross.. nånting i folketshus om andra världskriget..

En sån söt liten gubbe har jag aldrig sett förut!<3

Han var hur liten som helst och efter allt han har gått igenom så öre det ju inte så konstigt.

Kan fatta att allt som hände under andra världskriget hände utom att just han har varit med om det..

HElt ofattbart för mig ! Totalt omöjligt..

Här går vi och klagar på att det är kallt, och de hade knappt nå kläder på sig!

Nääär nu äre dags att tänka om och sluta klaga så mycket.. Har ju ganska så bra ändå faktiskt.

Det enda jag har gjort hela förmiddagen var att grina! Böla ju förfan som en bebis.. och lsuta gick ju inte heller.

Tänk dig att 3 klasser med bara nior i hela biosalongen satt helt tysta i 2 timmar..

Kan knappt fatta de haha.. det va helt dödstyst Totalt knäpptyst ganska så coolt faktiskt.

Gick tillbaka till skolan och käkade ÄLG! haha dog men det va helt okej faktiskt.

Efter det så var det en till föreläsning av Mitec.

Den var ungefär 40-45 min lång bara.

Efter det tyska förhör och kika liiiite på turkisch fur anfänger.

Haha det bästa progrmmet ever! såå jäääävla kul hahahha :D

Efter de slöjd sen hem till Ella och däifrån på trääääääääääning!<3

Efter tränjing hem käka duscha och nu hamna jag här :)<3 

Palnerar morgondagens gympa med malli och matilda och efter det så plugga so efter som vi har so läxa tills i morgon !<3

byyebyeee!!<3


 




Ovido - Quiz & Flashcards