modellchock

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Elin Jansson - 2 november 2011 22:50

tjenixen!!!




Idag så ringde min faster och väckte mig...  

Hon kom jag kääka frukost och sen drog vi till stan.

Jag fick massage (y) gjorde ont som faaaaaaaan!!

Måste träna upp mina ryggmuskler för att kunna fortsätta spela innebandy.. (y)

Byyyebyeee innebandyn.......!

nejdåå men har bara en fråga när ska jag kunna hinna de? Svar: ALDRIG!

Ajja det säcker väll med 7 träningar i veckan eller? Nope tydligen inte..

Ajja inte klaga!



På träningen så va jag paparazzi igen eftersom jag inte lär träna på ett tag.. Petra tyckte att vi skule kolla upp rryggen eftersom jag har haft ont  ett bra tag nu.

Madde tyckte att det va en bra period att skada sig på etersom vi har två helger sspelledigt! Nån som vill hitta på nått så är jag freee!!



Det har gått ungefär 3 dagar av höstlovet.. man får helt seriöst inget att göra när man är ledig... har inte fått nått gjort..

Läxorna ligger orörda framför tv:n där jag har lagt dom när jag fick dom.

Kanske dags att göra dom? OOOOJAAAA.

En sak har jag lärt mig idag!: Dt låter så ILLA när man gnäller!

Varför igentligen det betyder ju bara att något inte är helt okej? Eller??!!! 


Kramkram: Elin !!<3




 

Ovido - Quiz & Flashcards