modellchock

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin Jansson - 21 augusti 2011 12:24

happ sista dagen av sommarlovet idag :(

bluuuuäääääääähhhhhh :'(:'(

tänker inte göra nått bara vara hemma och döööööö!! :(

Kollade nyss klart på the last song :( varför är den så sorglig för.

ajja ska trixa med lite saker här hemma så vi hözz byyyyebyyyeee!!<3



 

<3

Av Elin Jansson - 21 augusti 2011 01:06

världens gulligaste text!!!!:






när hon stirrar på dina läppar - kyss henne

när hon puttar eller slår dig- ta tag i henne och släpp henne inte

när hon börjar svära mot dig- kyss henne och säg att du älskar henne

när hon är tyst- fråga vad som står på

när hon ignorerar dig - ge henne din uppmärksamhet

när hon drar sig ifån henne- dra tillbaka henne

när hon ser som värst ut- säg att hon är vacker

när du ser att hon börjar gråta- håll om henne men säg inenting

när du ser henne- gå upp bakom hennes rygg och krama henne

när hon är rädd - skydda henne

när hon lutar sitt huvud mot din axel-vrid upp hennes huvud och kyss henne

när hon tar ditt favorit plagg- låt hon behållad et och sova med det en natt

när hon retar dig- reta tillbaka och få henne att skratta

när hon inte hör av sig på ett taag- fråga vad som står på

när hon tvivlar på dig-försäkra dig med sanningen

när hon säger att hon tycker om dig-så gör hon det mer än du någonsin kan förstå

när hon tar tag i din hand- lek med hennes fingrar

när hon berättar en hemlighet- håll den hemlig

när hon tittar dig i ögonen- titta tillbaka och sluta inte

när hon saknar dig-är hon sårad innuti

när du krossar hennes hjärta- försvinnen aldrig smärtan

när hon säger det är över- vill hon fortfarande att du ska vaara hennes

när hon laddar upp den här texten- vill hon att du ska läsa den




sååååå sööööööt den är inte min men !!! :)

Av Elin Jansson - 20 augusti 2011 16:46

chillar gal1 med mellpell<3 och väntar på att mallliiii<3 ska höra av sig hihihihihihihi :) 

buuuuuus humööör kan man ju säga hihi :)

mellpell och jesper vill dra oh pajja festen i virsbo haha :D

AJJA vi hörzzz senare :) 

bbbyyyyyeeeebbbyyeee!!!<3'


 


petra muffins som jag tjockar i mig :D


 

Av Elin Jansson - 20 augusti 2011 13:42

assssssååååååååå, skolan börjar på måndag :((((((((( !

ja vill inte tillbaka dit jue :( 

ajja men men ska inte gnälla det blir nog kul :).......

får ju typ en helt ny skola så det är väll ute helt fel,  plus att vi blit störst också hihi.

nää men igår va jag Ella,Sarah, Alicia,Mellpell och Moa i stan hihi. (plus hela virsbo och sura).

Vart man än gick så träffade man ju på nån som man kände..

Kom i alla fall hem med ett par byxor och en klänning och enb vågtång (Y) 

plusssss för de ;)

När jag kom hem så mötte jag Janne och snackade en snabbis hos mig hihi.

Efter det ick mitt internet och la sig för de ville inte vara med nå mer så jag fick trösta mig med Petras muffins och en film (Y)

Det är ju inte heller helt fel så :)

nej men nu ska jag först plocka undan lite grejer i mitt rum och sen fixxa håret och sen kolla på film :)!!!!

byyyyyyebyyyyeee !!!<3


 



har liiiite billlder som togs aaa nångång kommer fan inte ihåg :)




     


älskarejjjj!!!!!<3


 

Av Elin Jansson - 16 augusti 2011 12:05

tjaaaaaa...!!



ska strax slänga in lite mat i micron och sen gå till bussen som tar mig till tåååget till suura :)

där tänkte jag ta en runda på spåret och sen ska jag chilla liite med mallllliiiiii !!<3

men aaaa vi hörzzzzzzzzzz !!!<3

Av Elin Jansson - 15 augusti 2011 23:50

tjoooooo !!!!! gick och la mig för typ en timme sedan men inte fan kan jag sova :-(dagen idag har vart chill har vart ganska så trött typ hela dan.när jag gick upp llängtade jag tills jag fick gå och sova igen.men nu efter träningen så blev jag nästan lite piggare.fast jag borde vara trött eftersom vi hade fys ocj en massa på träningen men.nää det blev ju inte.såpå träningen så.va vi 6 utespelare så jag fick nästan som helvete i mål och det kanske inte va den bästa träningen memn.vafan vi jade nyss så man kan ju inte.direkt ligga på topp liksom ;) näää efter att jag duschat så åkte jag till tåget och stod där k fegnet eller ja jag stod under taak förstås :-) nääää nu äre ju så att jag bloggar direkt från sängen och den kallar på mig så jaa vi hörzzzz i morgon byyyyyeeeee byyujjeeeeee<3

Av Elin Jansson - 15 augusti 2011 16:01

tjooooooo sitter här och kollar på sweet sixten.!!


Snart har vi en död Danne här eftersom han har drygat exakt heeeela tiden...  

'ajjjaa  vaart inte så mycke å skrivva eftersom jag ska döda u hihihi ;) 

byyyeybyyyeee!!<3

Av Elin Jansson - 14 augusti 2011 22:03

tjaiooooo !!!! 


 Igår kväll drog jag diekt från farfar till slägg och käka glass med malli,virre,geten och Danne.

Eller ja Mallan och virre va de enda som käka glass ;D (kan inte äta de -.-)

Det kom rätt så mycke folk så vi gitta likson där ifrån jaoooow!!! 

hhehehe drog hem till Malli och jag kom på att de hade klippt min hund :D hihihihi hon blev så söööt så :D!! såg ut som en liiiten valp!!<3<3<3<3<3 trojsanbojsan in my<3 hehehe !!

I alla fall så va det ganska mycke mygg ute så vi drog oss hem till Danne och chilla liiite där.

Efter som NÖTEN har haft sönder sin data så satt alla med en varsin mobil.. Sociala??!

Till slut blev de för varmt så vi drog oss ut.

Geten va as lack, malli frösss typ sönder och Danne va speedad till tusen så han sprang runt och hoppa överallt....  Mupper?? eeehh jaaa det kan man nog säga hahaha :)

I alla fall idag så behövde de lite hjälp i det som för typ ett år sen va mitt andra hem (stallet) klart jag va med och stod på barnan på deras hopptävlingar ;)

varför itne liksom?? :)

Har stått exakt hela dagen och bärt bommar och byggt upp kraschna hinder och jagat buskar som små ponnysar har ryckt med sig från hindren hahaha.

Kul vare i alla fall och träffa alla de som jag annars typ aldrig träffar :)

Efter att alla tävlingar va över och vi hade släppt in alla hästar så var jag ju tvungen att hälsa på min lilla Vasco Plasco !!

Undrar hur jäv.. länge jag stod och pussa på han :'( ville ju liksom inte gå där ifrån eller asså jag släppa honom så tillslut fick Daniella dra mig bort därifrån och jag tror att jag bara nästan grina typ 1 gång :'( min lilla bebis!!<3<3<3<3<3<3<3

När jag kom hem så satte jag mig i soffan och klev inte upp därifrån förränns typ nyss när jag skulle duscha.

Vi kollade föresten på Snabba cash. Va väll första och sista gången jag kollade på den :)

När jag kommer ut står pappa med telefonen i handen och säge att min morbror vill prata med mig.

Så då fick jag reda på att jag har fått en KUSIN :D awwww en liten pojke! hihihihiih dör !..

Nejj men ajja nu ska jag nog dö alltså bara dö sjukt trött är jag och ja nu så ska jag dö..

byyyyebyyyee!!<3<3<3




   


hahaha petras tallrik

 


hahahah min tallrik

 



hahahaha FElicia lilla mupppo :D:D:D!!<3




lilla Vasco plasco !!! :'(<3<3<3<3


   

Ovido - Quiz & Flashcards