modellchock

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Elin Jansson - 9 augusti 2011 23:24

tjaiooo.. !!



Idag har jag inte gjort ett skit vaknade typ halv nånting (hehe).

Kollade på mobilen och hade typ 5 sms! :O 

haha ajja drog mig ut i spåret på en promenix med Jannepanne..

riktigt sköönt faktiskt, tog cykeln och cyklade hemmåt..

Fixa mig liite och sen dra till Ella åå Klara som väntade vid dagiset vid gamla skolan.

Stod där och snackade en stund och efter det så drog vi te banken ( kollacashen vettni).

Sen skulle vi dra vidare till Klara men det började spöregna så vi drog fort som fan till janne och bytte om hehe..

tack och lov för att de finns mjukis byxor.

Hehe snacka liite smått med edwin och sen drog vi vidare igen mot willy's.

Enbart klädd i mjukis tjocktröja och ''jesus'' tofflor.

hahahah måste ha sett ganska så roligt ut hahah.

ajja vi köpte juice ( får ju inte käk nått annat) och de andra massa chips å kakor och ja allt möjligt haha!! svullon ;)

nejjjdå men vi satt hos Klara ett tag och snacka om allt mellan himmel och jord hehe.

nicceniceee(y)!

Vi drog vidare hem till mig medans jag skulle käka men vi blev kvar här hehe.. 

snacka lite innebandy!! 

Fattar inte hur fan jag ska orka allt möjligt nästa år... 

Skola.jobb,innebandy,läxor,kompisar ja allt möjligt man har för sig....

men ska absolut inte gnälla :)

hehe nej nu ska jag ta och kasta mig i säng och slå på ett avsnitt av scooby doo :D:D:D!!<3 

juste i morgon ska jag till tandläkaren :'(((...

nää hörzzz byyyebyyyeee!!<3



             




   ken detta vara gott????!!

Ovido - Quiz & Flashcards