modellchock

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Elin Jansson - 23 augusti 2011 16:40

tjaioooo!! 

tro det eller ej men här sitter jag och lyssanr på miley cyrus? haha kanske inte direkt de jag brukar lyssna på haha men ajja :)

Har fått hem de första läxorna..........!!!!!!!!!!!

Blääääää jag dör och vi hade första matte lektionen idag och fatta inte ett piss haha.. 

fick ta med den hem och kolla igenom det igen..

Plus att vi har nån nyhets grej på engelska som ska in i morgon och glosor... ajja livet!(Y)

men men Ella är hemma och käkar så hon skulle höra av sig efter det så passar väll på att kolla igenom allt snabbt. 

Gör ju klart allting på tåget ikväll sen på väg till mami så :)!

I morgon ska jag även till tandläkaren eller nej vänta nu det blev flyttat nej eller jo elelr nej eller blev det? haha jag vet inte men tror att jag fick hem en lapp att de hade bytit..???!! 

ajja får kolla upp det efter att jag gjort detta inlägg.

Lektionerna har gått ganska så bra fast vi har bar atagit emot böcker så nu ser mitt skåp normalt ut igen :).

nejje nu ska jag kolla upp tandläkaren och sen kolla igenom läxorna så vi hörzzzz senare!

byyyyyeeeebyyyeee!!<3


alltså färgerna  !!!!!!!!!! syyyyykos!!!! 

   

jäääävligt fräscht äre ju i alla fall :)

 



     

Ovido - Quiz & Flashcards