modellchock

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Elin Jansson - 6 augusti 2011 23:23

Tjaaiiooo...!!



Fixade det gamla vanilga till mat.

Plus att det är ju lördag så jag bakade en kladdkaka :D!! 

hehehe.. ajja..

vi har inomhus träning på måndag :D yihoooo..!!

efter allt diskade och städande så slår jag mig ner i min säng.

Kryper under mitt Nalle Puh täcke och slänger mig bland alla mina kuddar!! 

Och kollar på Superhjältarna ;D hehe..

ajja vi hörs väll i morgon 

nattinatti :)



  hahaha volym? nää inte nå...   

Av Elin Jansson - 6 augusti 2011 18:18

tjaaaiioooo...



gick upp upp med tuppen och käkade frukost med mina bruuuurs :)

käkade typ värsta hotell frukosten.  Tack petra! ;) 

la mig och kollade klart på fast five som jag böjade kolla på fast somna mitt i... 

det va ju inte första gången jag såg den, men jaaa somna så klart då med hihih.

gick upp typ ett i alla fall och käka mat :))))  (grillat från igår).

Kollade på allsång på skantsen!!<3 

Sen fick jag tråkit så jag började trixa med mitt hår.. hehe behövs nog en hel schampo flaska för att få ut detta hehe ;D

 


petra och pappa är hos en kompis till dom och målar så jag ska nog dra mig ut i spåret och springa lite och fixa lite mat :)

men vi hörzz 

byyyyeyebbyyyyeeee!!!

Ovido - Quiz & Flashcards