modellchock

Alla inlägg den 11 augusti 2011

<3

Av Elin Jansson - 11 augusti 2011 22:03

tjaiooo!!!



Gick upp och började städa?! trodde nästan att jag va sjuk..

okej jag tog det lungt först som vanligt men sen tog de fart.

Det tog typ bara 20 min att städa hehe..

Efter det slog jag mig ner i soffan och började köra need for speed... Gick åt helv... som vanligt..

och mitt i allt kommer Danne.

Jag blev ju som vanligt arg på bil fan...

Och cod är perfekt att köra när man är arg så det blev bara så att jag körde det hehehe ;D

Gick väll bra men men.. 

Slog på tv'n men det fanns ju itne ett skit att kolla på om jag inte ville se ett program om kärleken om jesus?! nää tack jag klarar mig utan det hur bra som helst så..

Slog i alla fall på xboxen igen och vi började köra kinect.

Danne slog mig faktiskt alla gånger :( SURT?? JA!! 

FAst jag slog han en gång ;) fast i vad behöver vi ju inte säga för han hade inte ens en chans ;Dhehheheh.

Efter ett tag dog vi båda haha eller ja jag i alla fall.

Slog på scooby dooo :D:D:D:D!

Och inte fan fick jag ha min Nalle puh i fred heller!!! 

   Jäv..  unge och ta han !!!!

Drog i alla fall och träna fast vi sprang bara spåret som vanligt.

Så nu ska jag nog duschaaaaa!! Eller jag SKA duscha :)

pusspå er byyyeebyyyeee!!!<3


 




Vill baa säga att JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA SJUKT MYCKET !!!!! 

Du klarar detta min bääääästa!!<3<3<3<3<3<3

Plus att jag finns alltid de vetu!!!!<3<3<3<3<3

 

Ovido - Quiz & Flashcards