modellchock

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Elin Jansson - 1 augusti 2011 18:18

hehehe nyss skrek pappa på att jag har kladdat ner dörren med smink?? hehe det är jo omöjligt ;D

hihihih buuuusigt!!!!!

som jag skrev tidigare att när jg vaknade va jag helt ensam hihihi deras semester är över nu så nu är jag själv om dagana :D:D:D

hehehe sprang ut och sprang spåret i 30 graders värme och jag dog inte :D!!

fasst tycker liite synd om dam och dj truppen som ska springa milen nu hahaha roligt roligt (fortfarande 30 grder ute).

heheh idag ringde Sofie (min bokare) och sa att fredagems casting blev flyttad tills i morgon... man ba jahapp då är det bara att fixa fram biljetter då..

Så alltså drar jag till Stockholm och yrar ruunt lite där inne..

Har även med mig Olsson (Anton).

Skiiiiiiiieeet kul kommer vi ha i alla fall så vi får väll se vad som händer hihihi.,..

ska sticka på två castingar i morgon och hoppas på allt i världen att location är på två olika delar av stockholm :) 

har fått lååånga naglar nu hihihih (har bitit på dem).

så nu är vi happy igen och nu kan de i alla fall inte klaga på mina naglar på sfw ( stockholm fashion week).

nej nu ska jag fortsätta med mina bilder bjuder på några här ;D 

byyyyebyyyyeee!!! <3  



                             




Av Elin Jansson - 1 augusti 2011 10:56

jahapppp... 

kliver upp ur sängen och vad ser man då? - jo att inte en jävel är hemma :( !!

de kunde ju åtminstone ha sagt något...

ajja inte gör de mig någonting i alla fall :D 

mohahahahha.. 

nej men ska käka frukost och sen vetja faktiskt inte :D

hörzzz

byyyyeeeeebbbbyyyyeee <3


Ovido - Quiz & Flashcards