modellchock

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Elin Jansson - 30 augusti 2012 22:10

Tjaiooo!!


Vad har hänt idag? Inte så mycket det gamla vanliga bara en massa kurser.
Börjar bli eller är förkyld så kunde inte precis plugga så koncentrerat imorse så det blev fikarums häng med Maria och en massa, hade faktiskt med mig boken så jag gjorde ett matte tal på typ 1h och 50min hehe.. Dutti tjej!
Hade 2h och 15 min engelska då vi enbart snackar engelska och det är faktiskt jävligt kul haha, det blir ju lite fel Sometimes men vafan hör det liksom :D
Hade första tyska lektionen idag och bläääää på tyska just för att det låter så fult och all tyska har liksom flugit ut huvet ubder sommaren tror ni inte att läraren ska börja snacka en massa tyska med mig då???!! Haluuuu??.. Usch fy och blä...

På ttf tiden satt bi bara och gjorde loppor och snackade raggnings repliker och gillar Eriks stenhårt! Så jävligt söt och har aldrig hört den förut haha! :D
Sen bar det hemmåt och jag han säga hejdå till Petra eftersom hon åker till London imorgon :)

Nej men nu ska jag väll sova och imorgon är det fin fredag!:D
Byyyeeeebbbyyyeeee!<3



Ovido - Quiz & Flashcards