modellchock

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Elin Jansson - 27 augusti 2012 22:01

Tjeeeena kioskmongon!

Idag har vi kommit på smeknamn åt varandra! Men mitt står fortfarande inte fast så har ni nått smart i hjärnan så får ni ju gärna komma med förslag!
Absolut inte något med bananer, jan/Janne eller som Marias "DR muller" hahahahahahah jag dör!

Jag och "dr muller" drog ner På stan efter skolan och köpte muggar och oboy så nu jävlar ska vi dricka oboy hihihihi! Gottgott plus att jag har laddat upp med tuggummi i skåpet haha så nu ska jag nog klara mig en vecka till i skolan!
Kemi prov i morgon och inspark på onsdag det är väll det som är höjdpunkterna denna vecka så får vi se vad som händer till helgen!
Föresten ska alla tjejer på ABB ha en tjejkväll på skolan så det blir nog roligt! Mohahaha girls rule!! Säger det bara.

Nej nu ska jag sussa så gott och hoppas på att ryggen är åtminstone bättre i morgon!

Byyyyeeeebyyyyeee!<3



"dr muller" och "lelle"

Ovido - Quiz & Flashcards