modellchock

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Elin Jansson - 22 augusti 2012 19:52

tjsioooo!!!



vad har jag gjort idag?.. mjo setat och kollat snygga killar hahahaha :D 

(en massa skådespelare) hihihi inte helt fel och jag måste till lägga att  Han som spelar den lilla JR eller John Ross eller vafan han nu heter han är så jävla in i helvete snygg i Dallas så det är nått helt sjukt! :O:O JAG SMÄLELR AV HALÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

vi (jag) har också kommit fram till att alla killar blir automatiskt snyggare när dem har kostym och fixat hår och allt sånt! (y)

förstår fan inte varför hihihihiih men men ajja..

det blev typ bara ett inlägg om killar så här på kvälls kvisten men vafan shit the same.. ska ta en dusch nu och sen läsa lite.


juste vi har The hunger games på engelskan som vi ska ha läst min 1h innan vi har nästa engelska lektion.

fattar engelskan såklart men fan inte vad boken handlar om hahah??.. kanske dags att ta och kolla på filmen.. nejdå menmen..


ajja dusch nu sen blire DALLAS MOHAHAHAHAHA! 

byyeebyyeee!<3



 

   min lilla stjärna var förbi idag!<3




Ovido - Quiz & Flashcards