modellchock

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Elin Jansson - 24 augusti 2012 23:47

Nu mina vänner är jag helt slut..
Kom nyss hem från Anton och en rolig kväll med en massa vänner (y)
Började med amnesia spel och slutade med pirates of carribean.
Asa kul va det och jeeeesus vad trött jag är det han typ bara hem och vända efter skolan innan jag åkte igen :)

Nej nu mumsar jag i mig blåbärspaj med vanilj sås och sen ska jag fan kasta mig i säng och i morgon när jag vaknar är det dags för hemfärd och tävlingar på söndag så hela söndag=jobb!:D

Nääää natttiiinattttiiiii

Sånt här kul får vi pyssla med på våra lektioner!

Av Elin Jansson - 24 augusti 2012 23:47

Nu mina vänner är jag helt slut..
Kom nyss hem från Anton och en rolig kväll med en massa vänner (y)
Började med amnesia spel och slutade med pirates of carribean.
Asa kul va det och jeeeesus vad trött jag är det han typ bara hem och vända efter skolan innan jag åkte igen :)

Nej nu mumsar jag i mig blåbärspaj med vanilj sås och sen ska jag fan kasta mig i säng och i morgon när jag vaknar är det dags för hemfärd och tävlingar på söndag så hela söndag=jobb!:D

Nääää natttiiinattttiiiii

Sånt här kul får vi pyssla med på våra lektioner!

Ovido - Quiz & Flashcards