modellchock

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Elin Jansson - 1 augusti 2012 21:18

tjaioo!!



idag blev det en låååång sovmorgon i min lilla prinsess säng.

Efter det så la jag mig och kika för första gången i år på OS! moahahha, fast det va bara rodd och nån brottning?.. inte min grej (kollar bara på gymnastiken) så bytte och kollade på Extreme home makeover.


efter det körde jag faktiskt (första gången denna sommar) ett jävla mördar pass med yoga plus styrka.. bläääööö NOT fun.

Men vafan måste ju komma igång igen efter sommaren och jag börjar ju faktiskt om 14 dagar! watchout ABB here i come.


Det slutade i alla fall med grill mys hos F&F + min suuuper goa faster som jag inte har träffat på hela sommaren haha..

det fick mig fan att undra vad i helete jag har gjort i sommar?!.. INTE ETT PISS har jag kommit fram till.

ajja det blev lite plock bland smultronen (MUMS) och kika lite på båten som skulle i vattnetsenaast den 1 Juli.. mjooo så vitt ajg vet ligger den fortfarande kvar på baksidan.. haha!


ajja nu ska jag väll försöka kika på nånfilm och koppla av lite fint sådär! 


byeebyyeee!!<3



     



Av Elin Jansson - 1 augusti 2012 14:44

Hej mina kära söta vänner på FB! 

SNÄLLA ge fan i å skicka en massa spel förfrågningar.. spelar bara tetris battle!!!!!!


TACK!



 




Ovido - Quiz & Flashcards