modellchock

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Elin Jansson - 29 juni 2012 23:20

tjaiooo!!



nys kommit från cityfestivalen! mohahhaah längstfram på Loreen haha.. jesus krist va de regna och blöt kan man ju säga att man blev.. 

det enda som saknades va fan schampo och balsam haha..


har fullt med sår i kinden efter nått så får väll sova med bomull å skit igen mohaha.. dessutom måste jag gå runt med en värme kudde på magen hela dagarna BLÄ!!!


i morgon ska vi köra järnet med miss li och uggla! haha döda mig..


vi hörs byebye!


 


 


Av Elin Jansson - 29 juni 2012 14:08

TJao!


ny header! tänkte att det va dags för en liten uppfräschning nu så här på sommaren! 


city festialen är igång och jo tack de märks! 

fullt med folk överallt!


men här hemma är det ifullgång med provning av bad madrasser haha.. och ja den va jobbig att pumpa upp mami!

mami springer runt överallt i mitt rum och fixr och trixar och passar p åatt skriva tack här eftersom jag inte kommer upp ur sängen hihi!!


i alla fall så är jag officiellt döv! stog typ 5 meter från scenen igår på takida och helvete vilket jävla ljud det va haha :D 

men men engång i livet kan det väl få vara så!

idag ska vi trycka oss fram på Loreen hahahaha!! :D yeahman!


vi får höras!


     




Trixade lite med Jannes hår hiih :D

FÖRE!

 


EFTER!


 


 


 



FÖÖÖLJ instagram och finns även på kik elinjanssonnn!!


Ovido - Quiz & Flashcards