modellchock

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Elin Jansson - 26 juni 2012 23:02

tjaio!!!



filmen var helt solklart värd 2 timmar och 3 minuter av mitt liv mohaha! 

grym musik! 

har aldrig vart på den nya biografen men daaaaamn vilka 7ukt sköna stolar! helt amazing ville inte ens resa på mig när jag väl hade satt mig haha!

i alla fall så är Rock of ages en film väd å se bara för musikens skull.



morgon dagen ser ut som att jag måste upp ganska så tidigt för att hinna tvätta alla kläder och sedan börja packa lite lätt.

torsdag kommer mami och dimman och hämtar mig+ min cykel eftersom jag ska kunna ta mig runt i stan utan att behöva gå moahha.

city drar igång på torsdag och då är jag solklart redan på plats eller ja haha nånstans!

Blir där hela helgen så ni vet var ni hittar mig!


drar på månda morgon 03.00 (med min familj runt 04.00)

ska bli helt 7jukt gaaalet! (fast nä) kameran i högsta hugg eftersom det är min lilla ''fotoresa'', har hört att det är sjukt fint i kroatien och några fina semesterbilder är ju aldrig helt fel!


nää nu ska jag duscha och sen förmodligen kika lite pll! måste hinna kolla på allt innan jag drar annars kommer jag förmodligen drar av mig håret om jag inte kan se slutet! 


byebye! 


Kom ihåg instagram @elinjanssonnn

 

 

             

Ovido - Quiz & Flashcards