modellchock

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Elin Jansson - 25 juni 2012 17:08

TJAIO!!




nu hare gått en bit in påsomamrlovet och jag skulle fan kunna leva så här restenav livet!..

syynd bara att vädret inte kunde vara bättre.. har inte badat en enda gång i sommar (det vid buren räknas inte) men det ska ändras när jag drar till kroatien..

ska bara ligga där och såsa och däcka!+ SOLA MASSOR!

vi åker bil ner så har med mig min data så ska kika en jäv... massa!

har sista delen av pll att kolla klart på sista säsongen av one tree hill och några g bli en massa hus på g känner jag, har några ideer så måste ju liksom testa dem!


ska dra in på bio ikväll med syster sen får vi se om mami förljer med!

btw så kan min syrra f*n inte svara i telefon och verkar vara så utttråkad så att hon till och med leker matlagningsprogram medans hon lagar maten haha! ajja syns vem jag dras på mohah!


nänä kommer väll en liten recension av filmen senare!


byebyebeybey!!!


ps. det är city festivalen i helgen så drar mig till staden på torsdag! + att jag missar klassfesten men vafan de gör ju ändå inget! :*



    




Ovido - Quiz & Flashcards