modellchock

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Elin Jansson - 20 juni 2012 22:19

tjoo!!



sorry för den skitdåliga uppdateringen hah.. men vafan harj ju haft massa annat skit för mig!
(kollat igenom alla säsonger av one tree hill).


nej men slutat 9:an sagt herrå till sura och faktsikt tagit mig utanför 50- skyltarna i lilla sura.

Västerås är ju liksom mitt första stopp på min lilla utbildningsresa haha..


midsomamr på fredag vilket kommer att firas med BRÄNNBOLL!!     STANDARD!


City festivalen nästa helög och efter den så drar jag till danmark,tyskland, österrike, slovenien och hälsa på lite folk och slutligen kroatien! m,ohahah helt okej faktiskt!


så kommer få med mig amazing bilder därifrån hoppas jag så dem ladar jag upp..


äår i stan så kan inte lägga upp nå bilder men får göra det så fort jag kommer hem.

Jag har ganska mångha att dra yupp men jag får dra en gammalbild!


funderar starkt på ett nytt blogg namn.. men vet fan inte vadÅ? hallåå :(



 



 








Ovido - Quiz & Flashcards