modellchock

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Elin Jansson - 25 juli 2012 01:42

tjaioo!!

lite dålig uppdate jag vet men som jag skrev innan så drog bort ett tag från stan :)
hamnade i Göteborg hos ett par kompisar hihi!

här hamnade jag i Säro, och om ni vet nån snygg rik kille ifrån Säro så kan ni ju skicka iväg ett litet tips!;)
7jäääkla hus det finns här och jävlar vad fint de e här :D(y!
tror jag skippar KTH och drar till Chalmers i stället och röjjer i hela Göteborg.

jag har hunnit med att få ett polkagris hjärta och bli pissblöt på mindre än 1timme, det ljuva Lisebergs livet haha! :) och idag blev.det aveny myys!<3

imorgon rullar jag hemmåt igen men endast för en dag, drar vidare mot stugan i söderbärke!

vi får höras vidare, ciaooooo!
byyyebyye


ps. Göteborgare har världens goaste dialekt!:D och jag klarade ut mv3 på 6h :( inte okej!!!..


Ovido - Quiz & Flashcards