modellchock

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Elin Jansson - 1 juli 2012 21:16

tjaio!!


nu är allt packat och klart!

drar om 6 timmar mot malmö och sedan över danmark med the boooat! så vid denna tid i morgon är jag och resten av the gang på autobahn nånstans i tyskland ( förhoppningsvis).

Kommer inte ha med mig ett skit förutom kameran och datan!

Internet kommer inte på frågan så jag kommer få ha min data till endast arbets data!


Just nu kommer jag på allt bra med en data och kan kolla på film,lyssna på musik, bygga upp lite mer hus, plus massa annat skit som finns på datan haha.

Min resa kommer gå fort som fan efterosm jag antagligen kommer att sitta och spela hela resan tihi!


nä nu ska jag varva ner och kolla första avsnittet av Gossip girl och se om det är nå värt å ha med sig eller om dem får ligga kvar hemma! + att det är fotboll på tv så vi får la se vart jag hamnar hihi!

nä nu får ni hare så bra här hemma i Sverige så hörs vi senare när jag kommer hem igen!

hoppas ni får lite bad väder eftersom det inte har vart det än..!


byebyebyebyebybeebyebeybey!!!



     



Bjuder på denna söta biöd jag fånga på min syrra hahahhaha! ;)


 


Av Elin Jansson - 1 juli 2012 13:44

tjaio!!!


kommer bli en blogg paus i 2 veckor..!

men lovar att det kommer bli en massa bilder när jag kommer tillbaka!


drar om ca 12 timmar så jag antagligen borde börja packa haha :D!


kanske drar in ett till inlägg innan jag drar! vi hörs


byebyebey!!!


föresten igår vare7jävla drag på uggla och självklart stod vi längst fram igen haha..

har vart 2 meter från uggla och loreen, + aat jag faktskt tagit miss li i hand mohahahha!!! ;D


     




Pimpade upp ett gammalt linne idag också! :)


 





Ovido - Quiz & Flashcards