modellchock

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Elin Jansson - 17 juli 2012 22:04

tjaio!!!



min fight med gitarren igår syns i alla fall idag! (y)

största och ondaste läppen i hela komunen.. grejjen är att jag faktiskt VANN! hihi STOLT!


tänkte inte skriva så mycket mer!

J drar i morgon och så klart kommer hon hem när jag åker! jaaa...

har inte tillbringat en hel helg med henne på evigheter :(((( 

ajja denna sommar ska jag visst resa mycket tydligen har la famillia bestämt -.- -.- -.- -.- -.-


nää slänger in lite bilder från våran klännings och högklackade skor dag tihi! sen tänkte jag slänga mig på sängen och kolla lite mer på gossip girl! och kanske fixa lite te till mig i min håla så jag kanske blir av med halsen innan fredag!



byebyebyebyebye!!<3





   




bjuder på bilden från när jag slogs! mohahah :'(


 

Ovido - Quiz & Flashcards