modellchock

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Elin Jansson - 13 april 2012 17:47


asssååå faaaaaan vilken jävla låt å sätta sig i huvet på en !! gaaaaaahhhh...


kom nyss på att imorgon får jag chilla med min bebis igen och undrar lite över vad vi ska göra i morgon tihii min sööötis!

nu ska jag slnga i mig lite å käka och sen så tare nog lite chill!


byebyee!!<3



Hitta en urgammal bild från the studio! hahahaha jag dör...



 



Av Elin Jansson - 13 april 2012 16:03

tjaioo!!



7ukt seeeg dag :(..  

Farmor kom hit för att hjälpa mig att städa mitt rum. Tack för det måste jag säga.

Annars hade jag aldig fått det städat hihi.

Nu ska jag nog träna lite!


byyebeyyeee!!<3 


tänkte bara bjuda lite på hur jag såg ut i morse haha.. 










 



Och ja mina söta det är piss väder i hålan idag!


Ovido - Quiz & Flashcards