modellchock

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Elin Jansson - 2 april 2012 21:22

tjaio!!


blir ganska många bilde roch lite text men det får ni stå ut med!

så mycket händer det inte i mitt liv.

Har faktiskt bara hästen och skolan just nu.

Mår alldeles toppen kan inte bli bättre :)

så lite bilder om vad som hänt de senaste dagarna :)


byyeee!!<3





   Börjar väll med denna klockrena bild som jag har haft på min mobil ett tag haha!<3  







 


fick en mini tv av mamma och dimman när jag fyllde år! tacktack!<3






 








   



 världens bästaste och mest älskade häst!





myyysig stall outfit!


amandas urgulliga hund som jag är såååå jävla kär i!<333333



ny värvad!



matte!

   


FUCK ME! för att jag klippte av mig håret.. 





   


bara lite bilder jag tog :)


plugg!


min lovely poooh!


min älskade kanini som har vart med sen jag föddes!!!! <3





      










Ovido - Quiz & Flashcards