modellchock

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Elin Jansson - 12 april 2012 22:23






ska jag vara blond eller brunett??!!  hjääälp mig svårt val....

eller så blir jag ännu mörkare? vafan ska jag göra :((?





natttinaatttiii!<3 

Av Elin Jansson - 12 april 2012 18:21

tjaio!!




har precis kommit från mami!<3 

har inte varit ute på 3 daga utan har bara lega inne och läst eller kollat på tv..........

Behöver nog lite äventyr tror jag innan jag tinar bort.


föresten så fick vi svar på gymnasievalet och jag kom in (preliminärt) på ABB :D:D:D:D GLAD? OOJAAA!!!!!

och fick föresten ett brev om att jag ska dit på nått samtals grejs, har ingen aning om vad det är. 

Så om ni vet någon som ska gå där säg till mig då är lixom lite desperat om att veta!! Tack.


nu ska jag fixa och trixa lite så vi får höras senare!! 


byyyebyyeee!!<3




Fick en klänning av Janne för ett tag sen men har aldrig lagt upp den här!


   










hääärligt har gått in mammas högklackade skor! myyysiga!...  










Jag har klarat mig så här många år så borde klara lika många till!  

Ovido - Quiz & Flashcards