modellchock

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Elin Jansson - 7 september 2012 21:20

Tjo på andra sidan skärmen där!

Idag blev det serious mindfuck på matten! Fattade inte en enda sak han pratade om men va i alla fall inte ensam om att inte fatta som tur va.

Efterskolan drog jag hem fixade och trixa lite snackade med Janne! Lite nya updates från sura och lite små skit sådär och sedan iväg ner på stan för att träffa tjejerna för lite bio mys! Mycket kan hända på bion, allt från att hitta sin nya idol till fanbilder haha Emelie du gjorde min dag!

Kommer hem och får läsa att jag har ny fråga och kommentar! Blir alltid lika glad när någon frågar eller skickar en liten söt kommentar, blir alltid lika glad så fortsätt så plus lite till hihi!

Såg magic Mike och fyfaaaaaaaan vad snygg chaning tatum är mohaha jag dör haha :DDDDDD totalt värd å se eftersom det kryllar av snygga killar överallt i filmen :D men Ajja slutade med Subway! Yeah.

Imorgon bär det av ut på landet med la famillia så nu blir det faktiskt lite plugg (läsa engelskabok).. Fick våra passerkort till skolan idag hehe.. Finfin bild som jag måste leva på i 3år! Fram tills studenten...... Ajja skitsamma har lite annat å tänka på än en liten bild haha är ganska så van med bilder vid det här laget!

Neeeej natttiiinattttiiiii! Byyyyeeeebbbyyyeee!<3




Ovido - Quiz & Flashcards