modellchock

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Elin Jansson - 3 september 2012 21:44

tjoooo!! c'', 



vad händer i mitt liv? inte nånting pluggplugg och ännu mera plugg!

finns lixom inge å skriva hahahahah.. kanske dags å lägga ner denhär skiten??!.. 

ajja vi får se men men läger upp lite bilder som tröst, skulle fan bra vilja komma ut och fota nu.. har lixom nada bilder till fotobloggen.. där äre fortfarande bilder från det senaste photoshootet.. står lite still där känner jag men men..


har dragit en fin update på denna blogg i alla fall.. ny header och profilbild, vad tycker ni om min fina presentation då ;) haha slå den ni om ni kan mohahhaha.. nej då men trod et eller ej men nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa en liten stund.. (plugg).


byyyeeeebyyyeeee!!!<3


         

Ovido - Quiz & Flashcards