modellchock

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Elin Jansson - 8 november 2012 20:13

Tjaiooo??!!!


Vet ni idag snöade det utanför skolan :D lyckan så man nästan ville trycka näsan mot fönstret och bara kolla :D

JAg gjorde faktiskt inte det tacka gud för det heheh!.. Men men vilken känsla när man gick till maten. Längtr tills man kan göra snögubbar  :D ååå vad kul vi kommer ha ;D;D 


Vi letar för fullt efter ljusslingor som vi ska ha i studiecellerna och funderar på att ta med mig min vita minigran heheh våran skola kommer ha det mysigast i hela Västerås!! :D 

Som vissa kanske vet så hatar jag julen och älskar Grinchen! ;D älskar ljusslingor,snö och Snögubbar det är det enda roliga med julen! :D:D:D:D


längtar som faaaan tills snön kommer (hoppas vi får någon bara).


Som rubriken lyder så har vi inte haft några extra jobb i skolan så jag ahr fått bekantat mig med Gimp!

Det är inte lika bra som photoshop men det är gratis och du kan jobba i kurvor! (Y) toppen! :D Photoshop kostar liksom 10 000 och det tänker jag ine lägga ner pengar på hehe.. plus att vi har photoshop i skolan så skulle det vara nått speciellt så kan man ju fixa det där .  JAJA har frysit hela dagen så en sjuuuukt varm dusch nu skulle inte sitta helt fel coh kanske en varm kopp choklad(Y)

ELIN avslutar en ap dag bra!


                                 

Ovido - Quiz & Flashcards