modellchock

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Elin Jansson - 2 november 2012 20:41

Tjo!!

Här ligger jag framför teven där jag har legat hela dagen.. (Sjuk) usch fy blää..

Är det verkligen så fel å säga att jag kollar på x factor just nu för att One direction är med?? :| hehe.. Maria frågade ju om jag ville följa med på 1D konserten som är i friends arena :) Mja det kanske inte lät så bra just då men nu ångrar jag mig faktiskt lite :(.. Men kolla så söta dem är!!

Av Elin Jansson - 2 november 2012 00:08

Tjo!

Va och spökade igår för ungarna i stallet hahaha så söta dem är :D precis Som jag sa så blev man lite sjuk på kuppen... Ont i halsen och täppt i näsan :( buihuu! Kom och rädda mig!!

I allafall så längtar jag sjukt mycket till vintern så jag kan få mysa i mina uggs! Plus att jag ska börja kolla om på One tree Hill! Omg! Vad jag måste skaffa en kille just nu!.. Höstlovet är i full gång men jag kan ju tyvärr inte göra så mycket har lite plugg å göra men skjuter bara upp det hela tiden :(... Ajja nej nattinatti i morgon ska dricka honungs te och dricka en jävla massa och vila så kanske det blir bra sen :D


Ovido - Quiz & Flashcards