modellchock

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Elin Jansson - 13 mars 2011 23:04

Tjeena !!


Den här helgen har vart lung :)

I lördags hade jag match i Sala mot sala fast det fattade ni nog kanske :D

i alla fall vi mloosade med 4-2 !!!!!

Hur i helvete kunde det hända!!!

Första perioden vs typ as bra och bara typ efter tjugo sekunder in i första perioden gjorde vi mål!!!! (Y)

Och den första bollen jag tog så slog hon mig på fingret och det va ju ganksa onödigt.

Självklart började det blöda och när jag drog bort handsken så ran det blod igen över hela fingret -.-

Jippie ännu mer blod på handsken :((((

Aja skit samma :(((

Jag och Virre kollade på Melodifestivalen och jag höll på att riva sönder en kudde :D Hihihihi jag trodde att Eric inte skulle vinna ;)

Men det gjorde han :D:D:D:D:D:D:D:D:D !!!!!!!!!!!!! Yay !!

hihihi nej men idag så kollade jag på min syrras sista match och då fick hon 2+2+10 hahahahah är hon bäst eller XD!!!

Närå hj förlorade med 3-4 :P!!

Det va bra gjort i alla fall för det sista målet skulle inte ha gjorts !!!!!!!!!!! ( såg inte så mycfket av det igentligen).

Nu kollar jag på Pretty woman och ska snart lägga mig för det är prao imorgon ;)

Jag och mellmell på ica i hallsta :D:D:D wooohoooo !!!! ;)

Inge chill vi ska ha det :D:D:D:D

Nej nu ska jag lägga mig natti natti


  

Ovido - Quiz & Flashcards