modellchock

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Elin Jansson - 9 mars 2011 17:51

Jag har inte skrivit på ett tag nu :P

Jag tränade första gången igår på en vecka nu är fingret bra igen ;)

Så jäkla kul att vara back i mål  :D!!! (Y)

I helgen va jag i alla fall hos Annapanna med Fia,Julia och Peter.

Vi kom dit på fredagen och då hade Anna träning så vi tog en tur på stan :)

Jag köpte en kjol på gina ;) Självklart där också ;)!!! Typ  en gina nojja juuuh :(

Hahhaha aja på  lördagen åkte vi och badade :) det va ganska litet men det va kul ändå :)

Efter det åkte vi och köpte pizza :D äkta svullon;)!!

Nej då men på söndagen så åkte vi hem igen och Virre skrev att laget van med 6-0 ;) bara för att jag inte va med :((((

Nej nu arrival lite bilder från lin köping ;)

  


  



  



  



  



  



  


Ovido - Quiz & Flashcards