modellchock

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Elin Jansson - 9 oktober 2011 19:16

Tjaiioooo!!!



Den här helgen hade vi bara en match.

Tog hem en seger mot arboga med 4-1. YEAH buddy!

Bara tagga om tills på onsdag, dä äre hemma match mot sala.

Och nästa vecka äre bara 3 matcher :) 

Plus prao.

Jaaaaaaaayyyy!! taggar sönderå...

Har inte hänt så mycket i helgen.

Kolla innebandy i fredags och igår blev det filmkväll med janne och danne :)

Riktigt chill och jag orkade inte ens göra något heller..

Tröööööötttisch så det bara sjunger om det :(.

Mitt nya hem är numera hallen.

Känns som om jag är där 24/7 varje vecka ( vilket som faktiskt stämmer).

Men ajja det är ju kul så skitsamma.

Ingen trning i morgon som betyder plugg och städ dag...

Ska nog göra åtminstone 1 sida i so häftet eller mer får se vad jag hinner och orkar.

neeeeeej nu ska jag sätta fart vi hörzzz!!!<3

Ovido - Quiz & Flashcards