modellchock

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Elin Jansson - 7 oktober 2011 13:55

tjaiooo !


först ska jag bara säga att jag suger på att dansa! Kan absolut inte göra det haha.




När jag gick upp i morsse kommer jag inte ihåg så mycket.. va ganska trött så ja.

Kom till skolan i alla fall och det började med en svensska lektion som gick åt till att leta på en bra bok.

Jag läser itne så mycket (inte kul) okej typ aldrig om jag säger så haha.

Så hitta en bok va inte lätt.

I alla fall så hittade jag en fast den har jag läst förut så jag vet typ vad som kommer  hända.

På so:n kolla vi på film och gjorde nutids kryss fick 6/10 hahah jag och mellpell är inte så ba på nyheter tror jag hihi.

På bildn fick jag och malli jobba med kol 

Resultatet blev då här: 

   hahaha och nej det är inte jag och Danne!



Som ni kanske har listat ut så skulle vi göra en dans på gympan.

Den första kvarten var vi lite oseriösa men det blev riktigt bra till slut haha Dn bsta dansen till och med :) 

Stolt!! haha.

Nu ska jag jag faktiskt röja lite här och slnga in lite tvätt och köra en maskin.

vi hörzzzz !! byyyeebyyeee!!<3'



mellson och jag är ju så jävla bäst på elläran!<3

   



Tjaaaa limpan!

 




So- provet ! Yeah!

 




malli e en duktig och eneergi snål chey!

 

Ovido - Quiz & Flashcards