modellchock

Alla inlägg under september 2011

Av Elin Jansson - 15 september 2011 16:42

tjooo!!!



kul att man har varit  i typ 40 min och så ska man iväg och träna igen..

har i alla fall en chill dag, har ju bara två träningar :) 

seriepremiär om tio dagar :KKKK!!!!!

har inte så myke mer att skriva i dag kommer päronen hem efter en resa till grekland.

i skolan har vi damp som vanligt så kommer sakna våran klass :(

ajja nej nu ska vi käka send ra iväg :) byye ;:)<3

Av Elin Jansson - 9 september 2011 13:53

tjaaiaaioooo!!!



har inte skrivit ett på  ett tag vet..

men när jag kommer hem från skolan så är jag helt slut och då menar jag helt slut..

6 träningaar i veckan plus match..... tur att de inte har börjat än i alla fall säger jag bara..

2 oktober blåser första matchen igång där efter en dag senare match numkmer två..

ajja inte klaga innebandy är ju kul så :D!!

hela kvällarna har jag vart så helsiiike trött.

nu har jag precis duschat klart och sitter och kolalr på celine dion :D:D

det är sjuuuukt vilken röst hon har och hur jävla bra hon är asså :D:D!!!<3<3<3<3

stor kärlek till henne idag och alla andra dagar också!!

neejej nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt :) chilla ?? ja det blir nog så byyyebyyeee :D

Av Elin Jansson - 3 september 2011 13:13

tjaiooooo.. 

sitter här och fixar med lite bilder.

Ska snart ta och plugga lite... ooojaaa det är lördag veet men har hur mycket som helst som ska in..

Man har ju vart borta typ halva den här veckan.

Har vatit hos tandläkarn typ varje dag känns det som :(..

nu har jag fått tand ställning i underkäken och det gör ont som faaaaaaaen...

ajja det blir bra sen så ska inte klaga...

har vart hos mamma den här veckan så har itne kunnt skrivit så mycket :)

åker tidigt kommer hem sent.

Sjukt ont i tänderna så har inte ens kraft till att göra något.

nej nu ska jag först plugga och sen duscha vi hörzz
!!!<3


   

Ovido - Quiz & Flashcards