modellchock

Alla inlägg den 23 september 2011

hej

Av Elin Jansson - 23 september 2011 16:22

älskar dig! /danne

Av Elin Jansson - 23 september 2011 13:51

wordfeud är dagens spel :D

hihihi sitter faktiskt å nördar det nu.

På gympan körde vi nå konstigt grejs vi tävlade i grupp på olika saker.

wille vann linus kom tvåa och jag och rebecka delade på tredje platsen

Vi hade so-prov på  andra världskriget och det gick väll bra hoppas jag.

Har inte precis hunnit plugga extremt mycket men kunde det mesta så.

ska leta efter min kabel från datan till mobilen så jag kan få mina bilder.....!!

trött och sliten som faaaen är man ju efter alla dessa träningar prov och läxor den här veckan

men ajja har ju bara ett år kvar :) hihihi.

nej nu ska jag kolla på film.

byyyeeebyyyeee!!!<3






Ovido - Quiz & Flashcards