modellchock

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Elin Jansson - 6 maj 2012 21:07

sådär ja nu är allt fixat till lille hästen och han kommer jag inte att få träffa på 2 veckor :'(

buhuuu!! min busis kommer sakna han men hans tår ju alltid kvar där nr jag kommer hem igen <3



avslutade denna grymma helg med en kväll i stallet med dem bästa tjejerna!<3

ååå har inte haft så jävla wsome kul på 10000000 år känns det som!

Äntligen har jag hittat hem! PÖSS på hästarna och stallet tack för att ni finns för fan!


nej slänger in bilder från kvällens fixande och trixande! :*


byebye!<3


                         



    

Av Elin Jansson - 6 maj 2012 17:40

tjaio!!


I går gick jag upp halv 9 för att åk och fixa hästen och åka till Hamre på dressyrtävling.

Kom hem han fixa mig precis på en halvtimme sen dra igen.

Gick upp 9 imorse och åkte till stallet och knoppa och nu ahr jag hunnit varit hemma en timme typ innan jag ska ner och fixa lite till.

Med andra ord så har jag  jobbat hela helgen men det har vart en skithärlig helg!


I morgon är det en ny vecka och jag ska åka till mammsen!


ska även ta med mig kameran och ta kort på det nya gulliga stallet där jag trivs sjukt bra! :D



byebyebyebyebey!



 



 haha Daniella tvättar ur boxen inför bygget! (y)

Ovido - Quiz & Flashcards