modellchock

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Elin Jansson - 2 februari 2011 22:39

Tjoooo!!!


Vilken dag assså. ...

Det börja med att när vi kom till stockholm så skulle vi gå till Berns.

Det tog inte lång tid så vi vaa där tjugo minuter innan:P

Det va ganska svårt att hitta i alla Berns salonger...

Vi hittade till hair och makeup och där började typ 4 personer att dra mig i håret och fixade håret :)

Efter det skulle vi gå till något rum och det va en ganska svår vända att gå men det gick vi skulle lixom gå upp för en trappa till Berns resturang igenom hela resturangen och sen uppför en trappa gå igenom hela balkongen och sen skulle vi gå in i ett rum och i en långkorridor med en massa hotelldörrar och sen igenom en glasdörr till ett anant rum som va avskärmat till  det första rummet vi va in i så det blev en jävla omväg -.-

Där fick jag prova en outfit och fick en egen klädpåtagare :M!!!

hahaha sen tog dom fram skorna och då va det inte roligt längre...

16 centimer höga klackar och 5 cm platå -.-

ialla fall eftyer det fick vi gå den långa vägen tillbaka till hair och makeup och på vägen mötte vi Linda Isaksson ;)

Dom la först på en bas och efter det så fick jag endast dricka med sugrör ;)

Det va faktiskt ganks kul :D:D:D!!!

När vi väl va klara så fick vi ta en promenad till kungsträdgården och till själva tältet :)

Där fick vi chilla i en källarer medans dom sprang runt med hårsprat kammar och fixade till håret samt sprang runt med läppstift och foundation...

På genrepet så fanns det inga skor till mig så jag fick gå i strumpor ;)

Det gick det också :)

I all fall på själva visningen så blev det skit stressigt för allt blev helt cp när vi va tvugna och byta skor med varandra eftersom alla inte hade skor ...

Det slutade med att jag i panik fick gå i storlek 43 när jag har storlek 38!!!!!!!!!!!!!!!

Det va ju ett under att jag inte ramlade .....!!

Det va ungefär det som hände idag :)

Sedan va det bara resan hem i min snygga slick frisyr och allt smink!!

Folk kollade lite konstigt menmen vad ska man göra :)!!

Nu sitter jag här och ska försöka klippa upp frisyren och duscha bort all hårspray :D!!

kultkult!!

  



  

   aaaaaa!!! hihihihi knäpp frisyr XD!!!


   '

 trött blandat med gammalt smink ;)!!


  

    fint slick :D!!


    måste klippa upp det :(..!!  

Av Elin Jansson - 2 februari 2011 22:39

Tjoooo!!!


Vilken dag assså. ...

Det börja med att när vi kom till stockholm så skulle vi gå till Berns.

Det tog inte lång tid så vi vaa där tjugo minuter innan:P

Det va ganska svårt att hitta i alla Berns salonger...

Vi hittade till hair och makeup och där började typ 4 personer att dra mig i håret och fixade håret :)

Efter det skulle vi gå till något rum och det va en ganska svår vända att gå men det gick vi skulle lixom gå upp för en trappa till Berns resturang igenom hela resturangen och sen uppför en trappa gå igenom hela balkongen och sen skulle vi gå in i ett rum och i en långkorridor med en massa hotelldörrar och sen igenom en glasdörr till ett anant rum som va avskärmat till  det första rummet vi va in i så det blev en jävla omväg -.-

Där fick jag prova en outfit och fick en egen klädpåtagare :M!!!

hahaha sen tog dom fram skorna och då va det inte roligt längre...

16 centimer höga klackar och 5 cm platå -.-

ialla fall eftyer det fick vi gå den långa vägen tillbaka till hair och makeup och på vägen mötte vi Linda Isaksson ;)

Dom la först på en bas och efter det så fick jag endast dricka med sugrör ;)

Det va faktiskt ganks kul :D:D:D!!!

När vi väl va klara så fick vi ta en promenad till kungsträdgården och till själva tältet :)

Där fick vi chilla i en källarer medans dom sprang runt med hårsprat kammar och fixade till håret samt sprang runt med läppstift och foundation...

På genrepet så fanns det inga skor till mig så jag fick gå i strumpor ;)

Det gick det också :)

I all fall på själva visningen så blev det skit stressigt för allt blev helt cp när vi va tvugna och byta skor med varandra eftersom alla inte hade skor ...

Det slutade med att jag i panik fick gå i storlek 43 när jag har storlek 38!!!!!!!!!!!!!!!

Det va ju ett under att jag inte ramlade .....!!

Det va ungefär det som hände idag :)

Sedan va det bara resan hem i min snygga slick frisyr och allt smink!!

Folk kollade lite konstigt menmen vad ska man göra :)!!

Nu sitter jag här och ska försöka klippa upp frisyren och duscha bort all hårspray :D!!

kultkult!!

  



  

   aaaaaa!!! hihihihi knäpp frisyr XD!!!


   '

 trött blandat med gammalt smink ;)!!


  

    fint slick :D!!


    måste klippa upp det :(..!!  

Ovido - Quiz & Flashcards